Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DonStefano | użytkownik

imię i nazwiskoStefan adresSopot zarejestrowany02.01.2008 @18:33:16 ostatnio na stronie11.09.2015 @11:40:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty63 komentarze2662 posty na forum28

komputer / sprzęt
zdjęcia robię wiaderkiem i łopatką

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dympapierosowy    16.01.2013 @01:10:45
a Ty co mnie obserwujesz? ^^
*Radagast    10.09.2012 @00:38:32
+eastman    14.07.2012 @14:43:42
hehe
_______
bentleyem do betlejem.
~ponejowa    02.06.2012 @13:03:40
teraz to już wszyscy emigrują, tylko strony im się pomyliły.
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~ponejowa    01.06.2012 @23:31:14
jednak to życie w ciągłym niebezpieczeństwie daje bardzo dobre rezultaty. mam tylko nadzieję, że dinozaury na tym w żaden sposób nie ucierpiały...
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~ponejowa    01.06.2012 @21:24:14


(tym wiaderkiem i łopatką to chyba tylko w Sopocie tak legalnie można..)
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~iWantToBeEvil    01.06.2012 @16:11:38
spoko masz najebane do głowy
~tomekleczkowski    01.06.2012 @09:34:13
fajne foteszki.

nakarmiłem me gusta
_______
through blissful ignorance and terrifying awareness.
+5ort    13.05.2012 @11:37:19
fajnie tu
'bruklin    07.11.2011 @00:12:09
no ba ja mam oko na wszystko

a skonczylo sie hmmm nie wiem wlasciwie jeszcze sie nie skonczyla :P
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
'bruklin    06.11.2011 @15:58:06
haba habaa
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
+janrogalo    27.05.2011 @22:02:27
haha kto by pomyslal :D
~boysdontcry    29.04.2011 @11:30:43
naprawdę świetna galeria.
pozdrawiam
_______
pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii ^^
~freesia    27.04.2011 @23:08:26
teraz to mi też dobrze od czytania takich miłych rzeczy.
~freesia    27.04.2011 @22:54:01
ale robię dobrze?
!Bogul    15.04.2011 @11:25:48
Dzięki,Stef!
_______
'Cry some more!'
~pantarhei    08.01.2011 @22:34:39
lubie ludzi, którzy potrafią zmyślnie zakomponować całe przestrzenie i jeszcze ustawić je w kolorze
+Miszczak    07.01.2011 @00:34:27
gitowa galeria
_______
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man...
!iquorek    12.12.2010 @15:26:56
hej, dzięki za patrzenie
~mientky    28.09.2010 @17:41:40
czil, bede motal cos gdansk/wawa/torun
_______
http://www.pawelstarzec.com | http://www.starzec.blogspot.com
tak to się przedstawia teraz
~malvinka    11.09.2010 @23:54:19
fajna galeria
_______
m.
!Bogul    12.08.2010 @23:28:02
A więc zostaje Stefan. Zdaje mi się, że mi to tłumaczyła.
_______
'Cry some more!'
!Bogul    12.08.2010 @23:26:03
Stefan, Budyń, Homar...wyczerpał się mój limit Twoich ksywek.
_______
'Cry some more!'
!Bogul    12.08.2010 @23:23:49
I nic, co kojarzyłoby Ci się z Agatą.
_______
'Cry some more!'
1 2 3 4 5 6 ... 62 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt